piątek, 27 marca 2015

#FRENCHBULLDOGSTYLE

Siemandero!
F: Od zawsze dostajemy dużo zapytań o nasze stylówki: skąd bluza/chusta/obroża itd. E: Bardzo bardzo bardzo dużo zapytań! F: Dlatego dzisiaj wszystko zbierzemy "do kupy", żeby wszystkie info było w jednym miejscu
E: Jak wiadomo, jesteśmy prekursorami nie tylko w dziedzinie Psiolubnych Miejscówek, ale też w buldożerowym stajlingu...no dobra, Franek bardziej Kiedy pojawiliśmy się na pierwszym buldożerowaniu w parku w chustach (a Frankowski dodatkowo w kurtce...hipster ), to na kolejnych spotkaniach coraz więcej piesełów pojawiało się w chustach/ubraniach. Teraz trudno napotkać buldożera, który by nie miał chociaż jednej chusty Człowieki potrafią nas zaczepić na ulicy i się pytają skąd mamy takie gadżety
F: Pierwsze ubrania Matka kupowała mi na allegro (gotowce, kiedy miałem 2-3 mies. i szyte na miarę, jak już podrosłem). Nabywała też dla mnie drogą kupna bluzy i koszulki dla Małych Człowieków Swoją pierwszą chustę dostałem na majóweczce we Gdyni, kiedy byłem jeszcze siuśmajtkiem. Od tamtego czasu moje kolekcja chust znacznie się powiększyła Największy udział ma w tym Malina Crafts, która szyje dla nas nie tylko czaderskie chusty, ale też bluzy, obroże i muchy (szelki i smycz też ). Stworzyliśmy nawet z nią limitowaną kolekcję "Lowelasy na Lansie dla Malina Crafts", która okazała się strzałem w 10
F: Czasami w TK Maxx można znaleźć fajne odzienie, obroże, smycze itp.
E: Dodatkowym gadżetem dla piesełów jest adresówka. Ostatnio najfajniejszą (naszym zdaniem) ma SafePet. Adresówka ma formę dowodu osobistego i zawiera podstawowe informacje, oraz zdjęcie Futrzaka
F: Nie tylko Futrzaste Dzieciaki mogą stylowo wyglądać. Dla Człowieków też się coś znajdzie -Sklep Seepoint (torby, poduszki, podkładki z gotowym buldożerowym wzorem, lub na zamówienie) -GTCompany (buldożerowe koszulki, torby, naklejki itp.) -Psiakrew (koszulki, torby, poduszki, naklejki) -Mr. Teo (koszulki) -Kelly Bubble - Kalina Bańka (koszulki, torby, poduszki) -Kozacki Mops (bluzy, skarpetki) -Malina Crafts (wszystko co Wam przyjdzie do głowy )
E: Oprócz tego tzw. "siecówki" co chwilę mają dla Człowieków ubrania (i nie tylko) z buldożerowymi podobiznami
To by było na tyle. Jeśli znacie jakieś sklepy/firmy, które się tu nie znalazły, to dajcie znaka. Chętnie zobaczymy, co jeszcze można nabyć dla Futrzaka
Niech moc będzie z Wami! Lowelasy na Lansie




































3 komentarze:

  1. Osso di cane ma też fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze buldożery,genialne chusty :D

    Pozdrawiam
    http://beaglowate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń