niedziela, 14 września 2014

NAJLEPSIEJSZE URODZINY EVER!

Siemandero!
Dzisiaj ja, Franciszek, mam 3. urodziny Matka Moja Własna Prywatna i Matka Boska Emilkowa zorganizowały nam najlepsiejszy dzień pod słońcem! Najpierw piknik party: gifty, tort, balony itd, a później niespodzianka!! Matki zabrały nas na mecza naszych ukochanych Panthers Wrocław!! Co to się działo! E: Sami zobaczcie
Niech moc będzie z Wami! Lowelasy na Lansie

 heejjj!! ;)


 smakowy tort od Lolo Pets


 nomnomnommm


 ...



 dawać gifty!!


 Czekaj Frankowski, ja ci to odpakuje :P

 strugamy wariata :D



 Ziąąąą...pacz to! ♥

 Dobry mecz, dobry


 Ruły, my idziemy z Wujasem, a Wy nie zróbcie nam wstyda :P



 Siema laseczki! :D

 miziaj mnie, miziaj...






 Oprowadzał mnie Wujas...


 ...i Wrocławska Pantera ;)


 Mizianki Pantersowej Pani Prezes Patrycji :D

 ...jeszcze za uszkiem ;)



 Wujas Bartosz opowiada co się dzieje na boisku

 Cześć! Masz ciastki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz